Inovacije

Djelovati inovativno Odlomak: SDL 2
Svrha online učenja je da razvijete vaše samostalno učenje. Postoji niz zadataka koje morate izvršiti prije nego krenete na sljedeći odlomak. Na ovom odlomku možete raditi svojim tempom. Očekuje se da vam treba do 3 sata za završiti ovaj odlomak. Morate dovršiti ovaj odlomak prije nego krenete na sljedeći.
Zadatak 1
Pročitajte članak „Evolucijsko stablo” i izvršite aktivnost. Zapišite svoje odgovore u svoju radnu knjigu. Ovo utvrđuje jedan od ključnih koncepata koje smo obradili u ovoj cjelini; povezanost između različitih inovacija.
Evolucijsko stablo
U odlomku OLL 2 razmatrali smo prepoznavanje uzoraka i ustanovili smo da je ono kritična komponenta inovativnog djelovanja. Također je istaknuto kako svojstva jednog predmeta mogu voditi do novog predmeta. Kroz povijest, sve što danas upotrebljavamo, imalo je svoje podrijetlo u nekom predmetu koji se prije mnogo godina drugačije koristio. Ovo je dio gledišta da se inovacija ne događa u izolaciji od stvari koje se događaju oko nas. U biti, mnogi proizvodi i predmeti koje danas koristimo, ne bi bili dostupni da nije bilo stotine drugih indirektno povezanih predmeta. Trebate pročitati članak I Pencil.
Nakon čitanja članka, izaberite neki svakodnevni predmet i vidite možete li ući u trag brojnim inovacijama koje su doprinijele tom predmetu. Na primjer, možete izabrati glačalo za odjeću. Možete ući u trag njegovom podrijetlu u inovacijama u elektronici, elektrici, i razvoju metalnih legura, otkrićima o vodenoj pari i mnogim drugim povezanim stvarima. Trebali biste koristiti Internet za istraživanje povijesti predmeta.
Nacrtajte dijagram koji pokazuje evoluciju izabranog predmeta. Kopirajte dijagram u svoju radnu knjigu.
Zadatak 2
Otvorite članak “Vremenske crte” i izvršite aktivnost. Zapišite svoje odgovore u svoju radnu knjigu.
To pokazuje kako vrijeme utječe na različite probleme i njihova rješenja.
Vremenske crte
Doba dana često određuje kako i kada koristimo neki predmet. Shvaćanje toga kada se neki predmet koristi često utječe na njegovu strukturu. Na primjer, medije komunikacije kao što su mobiteli, SMS-ovi i email-ovi koriste različiti ljudi, u različito vrijeme, u različite svrhe. Nacrtajte vremensku crtu od 24 sata u kojoj ćete naznačiti kako možete biti u interakciji s različitim vrstama komunikacijskih medija. Ustanovite kada ste više angažirani s različitim oblicima komunikacije.
Onda razmislite kako sljedeći poslovi mogu komunicirati s tom osobom kroz različite vrste komunikacijskih medija. Morate obuhvatiti sljedeće aspekte: doba dana, geografsku lokaciju i pretpostavke o tome što ta osoba možda radi u to doba.
Pekar
Vozač mini-taxija
Sveučilišni student
Frizer
Kopirajte vremensku liniju u svoju radnu knjigu.
Trebali biste nastaviti sa čitanjem na temu iz ovoga odlomka. Preporučujemo da pročitate sljedeće:
Connections, BBC
Sljedeći odlomak je Cjelina 3 OLL1
Uvod u modul
Dobrodošli u ovaj modul o inovativnosti. Modul je dizajniran kako bi se koristio ili individualno ili unutar učionice. U modulu je korišten ne-tehnički pristup inovacijama i u njemu je inovativnost smještena u kontekst malih svakidašnjih poduzeća. Modul objašnjava što inovativnost jest a što nije, te način na koji možete razviti svoje vještine i sposobnosti kako biste postali bolji vlasnik poduzeća. Vidjet ćete da će modul preispitati vaše razmišljanje o inovativnosti pri pripremi za započinjanje vlastitog posla ili razvijanje postojećeg.
Ovaj modul se može koristiti kao samostalni modul o inovativnosti ili kao dio programa „Student Business e-Academy“.
.
Preuzmite ovdje radne knjige prije početka modula:
Sve radne knjige trebate predati na mail: s.best@mdx.ac.uk (MDX studenti), cplata@uma.es (UMA studenti) ili lana.ugrcic@efst.hr (UNIST studenti), po završetku svih zadataka.
O autoru
Dr. Simon Best je viši predavač na Sveučilištu Middlesex s interesom za pokretanje i razvoj mikro i malih poduzeća. Simonova prva karijera je bila 15 godina kao chef; nakon čega je dvije godine radio na području istraživanja tržišta, a zatim 28 godina kao samostalni poduzetnik. Tijekom svog vremena kao poduzetnik, Simon je pokrenuo tvrtke u Australiji, Papui Novoj Gvineji, Indiji i Vijetnamu. Simon ima opsežnu mrežu kontakata po mnogim zemljama. Trenutno Simon vodi Enterprise development hub – EDH@MDX te radi kao predavač na području poduzetništva i razvoja malih poduzeća.
Za diskusiju te pitanja povezana s modulom posjetite FORUM.
Course Features
- Lectures 20
- Quizzes 11
- Duration 60 sati
- Skill level Sve razine
- Language Hrvatski
- Students 20
- Assessments Self
-
CJELINA 1. ŠTO JE INOVATIVNOST/INOVACIJA?
- Lecture 1.1 Što je inovativnost/inovacija? Odlomak: OLL 1
- Quiz 1.1 Što je inovativnost/inovacija? Brzi kviz 1
- Lecture 1.2 Što je inovativnost/inovacija? Odlomak: OLL2
- Quiz 1.2 Što je inovativnost/inovacija? Brzi kviz 2
- Lecture 1.3 Što je inovativnost/inovacija Odlomak: SDL 1
- Lecture 1.4 Što je inovativnost/inovacija? Odlomak: OLL3
- Quiz 1.3 Što je inovativnost/inovacija? Brzi kviz 3
- Lecture 1.5 Što je inovativnost/inovacija Odlomak: SDL2
-
CJELINA 2. DJELOVATI INOVATIVNO
- Lecture 2.1 Djelovati inovativno Odlomak: OLL1
- Quiz 2.1 Djelovati inovativno Brzi kviz 1
- Lecture 2.2 Djelovati inovativno Odlomak: OLL2
- Quiz 2.2 Djelovati inovativno Brzi kviz 2
- Lecture 2.3 Djelovati inovativno Odlomak: SDL 1
- Lecture 2.4 Djelovati inovativno Odlomak: OLL3
- Quiz 2.3 Djelovati inovativno Brzi kviz 3
- Lecture 2.5 Djelovati inovativno Odlomak: SDL 2
-
CJELINA 3. RAZINE INOVATIVNOSTI
- Lecture 3.1 Razine inovativnosti Odlomak: OLL 1
- Quiz 3.1 Razine inovativnosti Brzi kviz 1
- Lecture 3.2 Razine inovativnosti Odlomak: OLL 2
- Quiz 3.2 Razine inovativnosti Brzi kviz 2
- Lecture 3.3 Razine inovativnosti Odlomak: SDL 1
- Lecture 3.4 Razine inovativnosti Odlomak: OLL 3
- Quiz 3.3 Razine inovativnosti Brzi kviz 3
- Lecture 3.5 Razine inovativnosti Odlomak: SDL 2
-
RAZINA 4. UPRAVLJANJE INOVACIJAMA
- Lecture 4.1 Upravljanje inovacijama Odlomak: OLL 1
- Quiz 4.1 Upravljanje inovacijama Brzi kviz 1
- Lecture 4.2 Upravljanje inovacijama Odlomak: OLL 2
- Lecture 4.3 Upravljanje inovacijama Odlomak: SDL 1
- Lecture 4.4 Upravljanje inovacijama Odlomak: OLL 3
- Quiz 4.2 Upravljanje inovacijama Brzi kviz 3
- Lecture 4.5 Upravljanje inovacijama Odlomak: SDL 2