Inovacije

Što je inovativnost/inovacija Odlomak: SDL2
Svrha online učenja je da razvijete vaše samostalno učenje. Postoji niz zadataka koje morate izvršiti prije nego krenete na sljedeći odlomak. Na ovom odlomku možete raditi svojim tempom. Očekuje se da vam treba do 3 sata za završiti ovaj odlomak. Morate dovršiti ovaj odlomak prije nego krenete na sljedeći.
Zadatak 1
Pročitajte članak “Sandpit One Part One” i slijedite upute.
Ova aktivnost je namijenjena stimuliranju vaše kreativnosti.
Sandpit 2 Dio 1
Na fotografijama ispod nalaze se brojni svakodnevni predmeti koje smo skloni baciti ili dati na recikliranje. Ako imate pristup takvim predmetima, skupite ih i pogledajte pažljivo njihov oblik, teksturu i strukturu. Onda u svoju radnu knjigu napišite listu proizvoda koje biste mogli napraviti kod kuće od ovih predmeta.
Zadatak 2
Pročitajte članak “Sandpit One Part Two” i slijedite upute.
Ova aktivnost je namijenjena stimuliranju vaše kreativnosti.
Sandpit 2 Part 2
Sandpit 2 Dio 2
Ispod se nalaze fotografije proizvoda koje su ljudi izradili od nekih predmeta i uspjeli prodati. Ako imate pristup nekom od ovih materijala, vidite možete li smisliti neki predmet koji bi netko kupio.
Na lijevoj strani ove fotografije nalazi se pola boce, što se može upotrijebiti za prekriti svijeće u vanjskom prostoru, da ih vjetar ne ugasi. Nalazi se i „Božićni praskavac“ (Christmas Cracker) napravljen od kartonske cijevi te vješalica za kaput koja je izrezana i slomljena na način da može stati na vrata. Karton za jaja je pretvoren u igru koju može igrati od 2 do 4 igrača; igra je slična igri Ludo. Na vrhu slike na lijevoj strani je lopatica izrezana iz velikog plastičnog kontejnera (spremnika). U sredini se nalazi uljna lampa napravljena od stare žarulje i limenke.
Dvije kutije od žitnih pahuljica su izrezane i prekrivene papirom s uzorkom kako bi se napravilo dva držača (kutije) za časopise ili papire.
Ovdje je boca za maslinovo ulje izrezana kako bi se napravila vaza , a gornja polovica je pretvorena u viseći držač za biljke.
Zadatak 3
Pročitajte članak “Sažetak Cjelina 1”
Ovaj članak sažima sadržaj ove cjeline.
Sažetak Cjelina 1
U ovoj cjelini razmatrali smo što je inovativnost, zašto je ona bitna te neke zablude o inovativnosti. Inovativnost mijenja način na koji radimo stvari više nego što mijenja ono što radimo. Budući da svaka inovacija uvodi promjenu, to vodi do daljnjih inovacija. Kao rezultat toga, dogodila se eksplozija promjena u načinu na koji živimo svoje živote. To samo po sebi čini razumijevanje prirode i posljedica inovacija važnima. Međutim, inovativnost je puno više od toga. Inovativnost se oslanja na znanje i svaki put kad nešto mijenjamo, razvijamo više znanja, koje vodi do širih i širih (sveobuhvatnijih) promjena. Ne tako davno, postojala su, u osnovi, dva načina na koja se moglo slati informacije nekome u drugoj državi. Danas postoji više načina. Činjenica da je svaka inovacija povezana je također važan faktor koji nam pomaže razumjeti da je u biti inovativnost kompleksan koncept. U suštini inovacija vodi do promjene koja vodi do još inovacija koje pomažu nositi se s promjenom.
Također smo otkrili da je inovirati teško, zbrkano i ne tako jednostavno kao što možda zamišljamo. Primijetili smo da inovativnost nije linearan proces. Često je zbrkan i kompliciran. Neke vrste inovacija su iznimno rijetke, a druge su vrlo uobičajene. Vidjeli smo da je zajednički nazivnik kod pojava inovacija to da svi dijelovi moraju biti na pravom mjestu u pravo vrijeme.
U korištenju inovacija kao načina rješavanja problema u poslu, prepoznali smo tri koncepta. Ti koncepti su: kreativnost, igra ili istraživanje i znatiželja. Važno je imati na umu da su ta tri koncepta sklona funkcionirati zajedno u isto vrijeme. Također smo pokazali da u osnovi nema ničeg novog. Kreativnost je u suštini remiks postojećih stvari. Kreativan proces je vezan za kopiranje, transformiranje i kombiniranje.
Kao i većina stvari, inovativnost je okružena mitovima i zabludama. U ovoj cjelini oslanjamo se na Berkumovu poticajnu knjigu o mitovima o inovativnosti. Također se dotičemo i nekih zabluda izvan Berkumovih mitova. Razumijevanje ovih zabluda i mitova pomaže nam razviti naše sposobnosti inoviranja.
Zadatak 4
U svoju radnu knjigu napišite esej koji se temelji na onome što ste naučili u ovoj cjelini.
Ovo je prilika za vas da rezimirate naučeno.
Trebali biste pročitati dodatne materijale o temama u ovom odlomku. Preporučujemo da pročitate i pogledate sljedeće:
Robinson, Ken, 2011, “Out of our minds; Learning to be creative,” Capstone Publishing Ltd Chichester
Everything is a remix, a case study of the IPhone
Sljedeći odlomak je Cjelina 2 Djelovati inovativno.
Uvod u modul
Dobrodošli u ovaj modul o inovativnosti. Modul je dizajniran kako bi se koristio ili individualno ili unutar učionice. U modulu je korišten ne-tehnički pristup inovacijama i u njemu je inovativnost smještena u kontekst malih svakidašnjih poduzeća. Modul objašnjava što inovativnost jest a što nije, te način na koji možete razviti svoje vještine i sposobnosti kako biste postali bolji vlasnik poduzeća. Vidjet ćete da će modul preispitati vaše razmišljanje o inovativnosti pri pripremi za započinjanje vlastitog posla ili razvijanje postojećeg.
Ovaj modul se može koristiti kao samostalni modul o inovativnosti ili kao dio programa „Student Business e-Academy“.
.
Preuzmite ovdje radne knjige prije početka modula:
Sve radne knjige trebate predati na mail: s.best@mdx.ac.uk (MDX studenti), cplata@uma.es (UMA studenti) ili lana.ugrcic@efst.hr (UNIST studenti), po završetku svih zadataka.
O autoru
Dr. Simon Best je viši predavač na Sveučilištu Middlesex s interesom za pokretanje i razvoj mikro i malih poduzeća. Simonova prva karijera je bila 15 godina kao chef; nakon čega je dvije godine radio na području istraživanja tržišta, a zatim 28 godina kao samostalni poduzetnik. Tijekom svog vremena kao poduzetnik, Simon je pokrenuo tvrtke u Australiji, Papui Novoj Gvineji, Indiji i Vijetnamu. Simon ima opsežnu mrežu kontakata po mnogim zemljama. Trenutno Simon vodi Enterprise development hub – EDH@MDX te radi kao predavač na području poduzetništva i razvoja malih poduzeća.
Za diskusiju te pitanja povezana s modulom posjetite FORUM.
Course Features
- Lectures 20
- Quizzes 11
- Duration 60 sati
- Skill level Sve razine
- Language Hrvatski
- Students 20
- Assessments Self
-
CJELINA 1. ŠTO JE INOVATIVNOST/INOVACIJA?
- Lecture 1.1 Što je inovativnost/inovacija? Odlomak: OLL 1
- Quiz 1.1 Što je inovativnost/inovacija? Brzi kviz 1
- Lecture 1.2 Što je inovativnost/inovacija? Odlomak: OLL2
- Quiz 1.2 Što je inovativnost/inovacija? Brzi kviz 2
- Lecture 1.3 Što je inovativnost/inovacija Odlomak: SDL 1
- Lecture 1.4 Što je inovativnost/inovacija? Odlomak: OLL3
- Quiz 1.3 Što je inovativnost/inovacija? Brzi kviz 3
- Lecture 1.5 Što je inovativnost/inovacija Odlomak: SDL2
-
CJELINA 2. DJELOVATI INOVATIVNO
- Lecture 2.1 Djelovati inovativno Odlomak: OLL1
- Quiz 2.1 Djelovati inovativno Brzi kviz 1
- Lecture 2.2 Djelovati inovativno Odlomak: OLL2
- Quiz 2.2 Djelovati inovativno Brzi kviz 2
- Lecture 2.3 Djelovati inovativno Odlomak: SDL 1
- Lecture 2.4 Djelovati inovativno Odlomak: OLL3
- Quiz 2.3 Djelovati inovativno Brzi kviz 3
- Lecture 2.5 Djelovati inovativno Odlomak: SDL 2
-
CJELINA 3. RAZINE INOVATIVNOSTI
- Lecture 3.1 Razine inovativnosti Odlomak: OLL 1
- Quiz 3.1 Razine inovativnosti Brzi kviz 1
- Lecture 3.2 Razine inovativnosti Odlomak: OLL 2
- Quiz 3.2 Razine inovativnosti Brzi kviz 2
- Lecture 3.3 Razine inovativnosti Odlomak: SDL 1
- Lecture 3.4 Razine inovativnosti Odlomak: OLL 3
- Quiz 3.3 Razine inovativnosti Brzi kviz 3
- Lecture 3.5 Razine inovativnosti Odlomak: SDL 2
-
RAZINA 4. UPRAVLJANJE INOVACIJAMA
- Lecture 4.1 Upravljanje inovacijama Odlomak: OLL 1
- Quiz 4.1 Upravljanje inovacijama Brzi kviz 1
- Lecture 4.2 Upravljanje inovacijama Odlomak: OLL 2
- Lecture 4.3 Upravljanje inovacijama Odlomak: SDL 1
- Lecture 4.4 Upravljanje inovacijama Odlomak: OLL 3
- Quiz 4.2 Upravljanje inovacijama Brzi kviz 3
- Lecture 4.5 Upravljanje inovacijama Odlomak: SDL 2